Nomenament i funcions

Les/els Responsables d'Igualtat imbriquen les polítiques d’igualtat de la UPC amb els centres docents i instituts i amb tota la comunitat universitària.

Acord núm.145/2016 del Consell de Govern pel qual s’aprova el III Pla d’Igualtat de Gènere de la UPC,  pàgina 7 del document: Òrgans responsables i competències.

Nomenament

Són membres de la xarxa de responsables d’igualtat persones de l’equip directiu de centres docents i instituts que han estat designades amb aquesta responsabilitat (acord núm.145/2016 del Consell de Govern) o les persones designades per l'equip directiu per exercir aquesta funció.

Les responsables i els responsables d'igualtat entrellacen les polítiques d'igualtat de la UPC amb els centres docents i instituts i amb tota la comunitat universitària.

Funcions

• Participar en les reunions del grup de treball de responsables d’igualtat.
  • Col·laborar en el desenvolupament de les accions del Pla d'igualtat.
  • Difondre el Pla i les accions derivades en les seves unitats acadèmiques corresponents.
  • Plantejar qüestions relacionades amb la igualtat de gènere.
  • Participar voluntàriament en grups de treball que es puguin derivar del Pla..