Projecte Erasmus+ ScienceGirls: Teenage girls as co-creators of science learning engagement

Objectiu: detectar perquè les noies a Secundària abandonen molt aviat el camí de la ciència i la tècnica.

24 mesos de durada: 01/09/2016 – 21/08/2018
8 països participants: Anglaterra (coordinador), Itàlia, Grècia, Eslovènia, Lituània, Turquia, Romania, Catalunya ( 6 Instituts de Secundària i 2 Universitats). De Catalunya: UPC i Institut Guillem de Berguedà.
Coordinació des de la UPC: Dolors Grau, Directora de l'EXPLORATORI dels recursos de la natura i professora de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa de la UPC (EPSEM)

Setmana del 26 de febrer al 2 de març de 2018: Science visions ENCOUNTER
Les 80 noies dels diferents països junt amb el seu professorat van ser a Catalunya. Varen visitar YoMo, on van portar a terme una activitat itinerant per tal de donar a conèixer el seu projecte i van ser rebudes per Therese Jamaa, General Manager del GSMA. També varen visitar l'ICFO, on van realitzar diversos tallers guiades per joves investigadores d'aquest centre de recerca.