STEAM

Iniciativa internacional que cerca crear un entorn global que apoderi i encoratgi les noies a plantejar-se carreres TIC. La UPC se suma el dia 26 d'abril i els dies 3 i 17 de maig de 2018.

Amb motiu de la celebració del Dia de la Dona la UPC engega una campanya a través de les xarxes socials Twitter i Facebook.

“It’s time to shift the balance”. Avantatges per a la comunitat UPC ! informa-te’n ! ( data límit 29 de maig)

La Facultat de Matemàtiques i Estadística acollirà la taula rodona i debat: Dones i Matemàtiques, promoguda des de la Comissió Mujeres y Matemáticas de la Real Sociedad Matemática Española (RSME). L'activitat tindrà lloc a la sala de Juntes de l'FME el dimecres 11 de març a les 12.15 h., en la setmana de celebracions del Dia Internacional de la Dona Treballadora.

Amb motiu del Dia de la Dona, google lidera a nivell mundial un conjunt d'esdeveniments amb l'objectiu principal d'augmentar la visibilitat de la dona en el món de les tecnologies de la informació i la comunicació i la informàtica. 11 de març, de 15 a 20 hores, FIB.

En l'esdeveniment d'aquest any es realitzarà un streaming de la conferència TED Women 2016 que s'organitza aquells dies simultàniament a San Francisco (EEUU).

Projecte per fomentar els referents femenins de l’àmbit tecnològic a l'escoles, trencant estereotips i fent visibles les dones tecnòlogues.

El 12 de novembre se celebra la segona edició de STEM Women Congress, que promou el talent femení en l'àmbit STEM. El punt de trobada per a empreses, iniciatives i institucions STEM.

La televisió basada en les dones y la teconologia.

Descobreix els concerts vinculats al Pla d'Igualtat en el "Cicle d'activitats culturals en la UPC que promou el debat, l'intercanvi i el diàleg".