Campanya 8 de març

Amb motiu de la celebració del Dia de la Dona la UPC engega una campanya a través de les xarxes socials Twitter i Facebook.

El Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats s'ha sumat a la celebració del Dia Internacional de la Dona convidant-te a participar en una campanya de Twitter i Facebook.

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional de la Dona, la UPC va engegar, el 8 de març, una campanya de Twitter i Facebook amb l’objectiu de donar visibilitat a les estudiants i acadèmiques de la UPC i, alhora, reforçar el missatge dels valors associats a aquelles opcions professionals que han escollit, emfatitzant el retorn a la societat que comporten els seus estudis.

La campanya finalitzarà el 31 de març
Fes-te una fotografia amb un cartell on expliquis la teva motivació per aquests estudis amb els hashtags:
#araarquitectaUPC, #araenginyeraUPC, #aracientíficaUPC o #aratècnicaUPC.
CampanyaTwitter i Facebook pel 8 de març Dia de la Dona