Jornada d'Igualtat de la Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB)

Quan?

19/02/2013 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La Comissió per a la Igualtat d'Oportunitats de l'EUETIB, UPC, pretén sensibilitzar a la comunitat de la necessitat de formar futurs enginyers en la sostenibilitat i els valors socials on el progrés passa per modificar el nostre comportament i la sensibilitat pel què fem i com ho fem.

A la Jornada es lliurarà el "II Premi Dissenyant per a Tothom!!" que vol premiar aquell Treball Fi de Grau, Projecte Final de Carrera, Treball Final de Màster, Tesina o Projecte realitzat per qualsevol estudiant de l'estat espanyol i que incorpori algun dels valors que promou aquesta comissió d'Igualtat.

Responsables d'Igualtat

Prèviament a l'acte de lliurament, les persones responsables d'igualtat de tots els centres de la UPC es reuniran per coordinar esforços.

En el marc del II Pla d'Igualtat, ens plantegem l'objectiu de fomentar el treball en xarxa sobre la igualtat a la UPC i poder intercanviar bones pràctiques, identificar junts problemàtiques i necessitats recurrents, articular els protocols d’actuació, afavorir la sensibilització, etc. Per afavorir-ho, s'organitzaran de forma regular espais de coordinació entre tots els responsables d’igualtat.