Santos López, Tània de Los

Doctora en Física. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.

Santos López, Tània de Los

Principals aportacions

És professora titular del Departament d’Enginyeria Mecànica.

És sotsdirectora de Qualitat i Afers Institucionals de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB-UPC) i membre electa dels òrgans de govern de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Coordina l'assignatura Legislació de l'Automoció del màster universitari en Enginyeria de l'Automoció (MUEA-UPC) des de 2012 i l'assignatura Transports màster universitari en Enginyeria Industrial (UPC) des de 2000.

2012-2015

Va ser la coordinadora del màster universitari en Enginyeria de l'Automoció (MUEA-UPC).

1989

Es va doctorar en Física per la Universitat de Barcelona.

1984

Tota la seva carrera universitària l'ha desenvolupada a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB). Es va incorporar al Departament de Física de la Universitat Politècnica de Catalunya l'any 1984 i es va traslladar al Departament d'Enginyeria Mecànica un any més tard.