10 mesos contra els micromasclismes a la UPC

Campanya de sensibilització de Responsables d'Igualtat dels centres docents de la UPC. Iniciada al mes de novembre de 2018, durada de 10 mesos.

Micromasclismes. Què fer quan detectem micromasclismes?

A la reunió de responsables d’igualtat del 31 d'octubre de 2018 es va realitzar el monogràfic: Micromasclismes. Què fer quan detectem micromasclismes? Es va acordar fer una campanya de sensibilització rotativa i mensual.

Cada mes un centre docent UPC tria un recurs existent, fa difusió del recurs al seu portal web sota un lema o títol, i la resta de centres docents secundaran la iniciativa.

Juny. Facultat de Matemàtiques i Estadística de Barcelona (FME)

Maig. Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Abril. Institut d'Organització i Control de Sistemes Industrials (IOC)

everyday-sexism-project.png

Projecte "Everyday sexism project" de Laura Bates. Per exposar i catalogar les instàncies de sexisme que les dones viuen dia a dia.

El projecte "Sexisme Quotidià" existeix. Comparteix la teva història, dir tant o tan poc com vulguis, utilitza el teu nom real o un pséudonim. Mostra al món que el sexisme existeix, que les dones viuen cada dia i que és un problema vàlid que podem i hem de discutir.

Pots escriure en castellà o en anglès. Accedeix a "Everyday sesim Project"

Març. Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)

Febrer. Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB)

Gener. Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)