10 mesos contra els micromasclismes a la UPC

Campanya de sensibilització de Responsables d'Igualtat dels centres docents de la UPC. Iniciada al mes de novembre de 2018, durada de 10 mesos.

Micromasclismes. Què fer quan detectem micromasclismes?

A la reunió de responsables d’igualtat del 31 d'octubre de 2018 es va realitzar el monogràfic: Micromasclismes. Què fer quan detectem micromasclismes? Es va acordar fer una campanya de sensibilització rotativa i mensual.

Cada mes un centre docent UPC tria un recurs existent, fa difusió del recurs al seu portal web sota un lema o títol, i la resta de centres docents secundaran la iniciativa.

Octubre. Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV)

Què és el micromasclisme? Projecte de Recerca de 4t d'ESO de l'Institut d'Argentona.

Juliol. Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)

És normal que el pare insulti tant la mare? El curtmetratge No es normal, d'Antonio Muñoz de Mesa, fet amb motiu del Dia Internacional Contra la Violència de Gènere, mostra com aquesta llosa afecta els més petits.

Juny. Facultat de Matemàtiques i Estadística de Barcelona (FME)

Maig. Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Abril. Institut d'Organització i Control de Sistemes Industrials (IOC)

Projecte "Everyday sexism project" de Laura Bates

Projecte "Everyday sexism project" de Laura Bates. Per exposar i catalogar les instàncies de sexisme que les dones viuen dia a dia.

El projecte "Sexisme Quotidià" existeix. Comparteix la teva història, dir tant o tan poc com vulguis, utilitza el teu nom real o un pséudonim. Mostra al món que el sexisme existeix, que les dones viuen cada dia i que és un problema vàlid que podem i hem de discutir.

Pots escriure en castellà o en anglès. Accedeix a "Everyday sesim Project"

Març. Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)

Febrer. Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB)

Gener. Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)