Premio equit@T de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Aquest any neix el Premi equit@T amb la intenció de promocionar l'equitat de gènere en les TIC, en l'àmbit geogràfic d'Espanya, Portugal i Iberoamèrica.

Des dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) treballen per fomentar la participació de les dones en l'àmbit tecnològic de les TIC i aconseguir una major presència tant en el món acadèmic com professional.

En un àmbit de coneixement en què la presència femenina és encara minoritària i on sovint queda difuminada, aquesta distinció pretén premiar iniciatives que tinguin la finalitat de generar activitats i mostrar bones pràctiques per ajudar a construir l'equilibri de gènere en els estudis i en les professions TIC.

Consulta el programa i formalitza la inscripció
Premio equit@t a la promoción de la equidad de género

El proper dijous 28 d'abril a les 18h tindrà lloc a l'espai Francesca Bonnemaison l'acte de lliurament del premi equit@T a la promoció de l'equitat de gènere en les TIC.