MÉM(S)DONESTEC

Primera edició del concurs MÉM(S)DONESTEC (UOC-UPC). La temàtica serà el paper de la dona en l’àmbit de la tecnologia i enginyeria.

04/04/2022 fins a 03/06/2022 (Europe/Madrid / UTC200)

La UPC i la UOC convoquen la primera edició del concurs MÉM(S)DONESTEC. La temàtica és el paper de la dona en l’àmbit de la tecnologia i enginyeria.

Aquest concurs de mems s’organitza amb la finalitat de visibilitzar les mancances provocades per la falta de dones en els àmbits de la tecnologia i l’enginyeria, i fomentar la igualtat real i efectiva entre dones i homes a les universitats.

Hi haurà dues categories:

• Categoria públic. La publicació amb el mem que més 'likes' rebi, comptabilitzats en la publicació original.
  • Categoria jurat. Format per quatre responsables d'Igualtat de la UPC i de la UOC:
    Per la UPC:  David Pino (Responsable d'igualtat de l'EETAC) i Maria Costa (respresentant de l'estudiantat).
    Per la UOC: Maria Antònia Huertas (membre de la comissió d'Igualtat) i Maria Olivella (coordinadora de la Unitat d'igualtat)

El calendari és el següent:

• Inscripció al concurs (mitjançant el formulari de participació). Del 20/04/2022 fins diumenge 22/05/2022.
  • Període votacions. Els participants del concurs MÉM(S)DONESTEC han de publicar un màxim de 2 MEMS als seus comptes personals mencionant a la UOC (@uocuniversitat) i UPC(@igualtatupc) i posant l'etiqueta #MEMSDONESTEC. La publicació amb el mem que més 'likes' rebi, comptabilitzats en la publicació original, serà la guanyadora en la categoria públic. Fins al 30/05/2022, a les 13 hores.
  • Deliberació jurat: setmana del 30/05/2022
  • Publicació dels mems guanyadors: 03/06/2022

Premis de 300€ a la guanyadora o el guanyador de cada categoria!

Anima't i participa!