Es busquen donesTech

Convocatòria programa M2m edició 2016/2017. Inscripcions: de l'1 d'octubre 2014 fins al 23 d'octubre de 2014

20/05/2016 de 15:00 a 16:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Aprofita les experiències profesionals i personals de dones que han destacat en el seu àmbit professional, potenciant el lideratge, l'apoderament i la capacitació de les dones y participa en el Programa de mentoria M2m.

La tecnologia i la ciència són àmbits en els quals les dones continuen tenint dificultats per accedir a càrrecs de decisió i de direcció en el desenvolupament de la seva carrera professional: trencar el “sostre de vidre”.

Aquest programa pretén impulsar el lideratge de les dones tecnòlogues fomentan el desenvolupament professional de les dones en l’àmbit acadèmic i empresarial. La mentora, dona reconeguda en la seva professió, guia a la mentorada, transmetent-li la seva experiència i el seu coneixement professional.

Coordinació:
Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats (GSIO)
UPC Alumni. Club de Dones Politècniques

Amb el suport de: