4a Sessió GTEG. Projecte +NoiesTIC sessió 1

Quan?

24/02/2016 de 11:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala del Llac. Edifici Rectorat

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Objectiu específic: Presència femenina a les TIC: definir el projecte, organització, programació.

• Àngels Hernàndez (professora de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú)
  • Carla Alonso (alumna de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona)
  • Cristina Lampón (alumna Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona, Girls in Lab i membre de la mentoria M2m UPC)
  • Daniel López (professor i director de l'Institut de Ciències de l'Educació)
  • Didac Ferrer (cap del Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats. Membre del GTEG)
  • Eduard J. Soane (alumne de la Facultad de Informática de Barcelona)
  • Emília Papiol (professora i Responsable d'Igualtat d'Oportunitats de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú)
  • Encar Mulero (cap del Servei de Comunicació i Promoció. Membre del GTEG)
  • Eulàlia Formentí  (??? Servei de Sistemes d'Informació)
  • Eva Vidal (professora de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona. Membre del GTEG)
  • José Cabré (professor de la Facultad de Informática de Barcelona)
  • Maribel Rosselló (vicerectora d'ordenació acadèmica UPC. Membre del GTEG)
  • Marta Casanellas (professora de la Facultat de Matemàtiques i Estadística)
  • Milagros Sàinz (??? Internet Interdisciplinary Institute de la Universitat Oberta de Catalunya)
  • Núria Castell (degana de la Facultad de Informática de Barcelona)
  • Pilar García Almirall (professora de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona)
  • Rosa Giralt (??? i Responsable d'Igualtat d'Oportunitats de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa)
  • Silvia Gómez Castán (tècnica del Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats. Membre del GTEG)
  • Teresa San José (??? promoció Campus Castelldefels)
  • S'excusa: Àngels Serrat (tècnica UPC Alumni i membre de la mentoria M2m UPC. Membre del GTEG)

Ordre del dia - Programa

11h00 Benvinguda i Presentació del Projecte

Objectius i Dinàmica de la Reunió del GT +NoiesTIC a càrrec de Maribel Rosselló, Vra. Ordenació Acadèmica.

11h15 Intervenció experta (el perquè i el com)

• ¿Qué desanima a las chicas jóvenes a elegir estudios TIC y de ingenería?
  • ¿Cómo se podría intervenir para mejorar la situación? Experiències inspiradores.
A càrrec de Milagros Sàinz, Universitat Oberta de Catalunya.

17h15 Debat. "I com ho traslladem a la UPC?"

A.- Per què? / Causes a la UPC

B.- Com ? Propostes d’accions (pluja d'idees)

12h30 Conclusions

Direcció i coordinació:
Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica
Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats (GSIO)