3a Sessió GTEG. Projecte Reforma Horària sessió 1

16/02/2016 de 16:30 a 18:30 (Europe/Madrid / UTC100)

Sala del Llac. Edifici Rectorat

Nom de contacte

Objectiu específic: Racionalització d'horaris a la UPC: definir el projecte, organització, programació.

• Amaia Lusa (professora i Responsable d'Igualtat d'Oportunitats de l'Institut d'Organització i Control de Sistemes Industrials. Membre del Grup de recerca d'Igualtat d'Oportunitats a l'Arquitectura, la Ciència i la Tecnologia)
  • Carmen Murillo (administradora i Responsable d'Igualtat d'Oportunitats de lade la Facultat d'Informàtica de Barcelona. Membre del GTEG)
  • David Pino (sostdirector i Responsable d'Igualtat d'Oportunitats de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels)
  • Didac Ferrer (cap del Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats. Membre del GTEG)
  • Eva Vidal (professora de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona. Membre del GTEG)
  • Fabián Mohedano (??? membre de l'equip impulsor Iniciativa Reforma Horària)
  • Gemma Fargas (sotsdirectora i Responsable d'Igualtat d'Oportunitats de l'Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona)
  • Jordi Segalàs (??? Institut de Sostenibilitat)
  • Maribel Rosselló (vicerectora d'ordenació acadèmica UPC. Membre del GTEG)
  • Míriam Gimenez (cap Servei de Personal. Membre del GTEG)
  • Olga Pons (professora ??? i membre del Grup de recerca d'Igualtat d'Oportunitats a l'Arquitectura, la Ciència i la Tecnologia. Membre del GTEG)
  • Paco Navallas (cap del Servei de Gestió Acadèmica)
  • Silvia Gómez Castán (tècnica del Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats. Membre del GTEG)
  • S'excusa: Joan Gispets (??? Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa)

Ordre del dia - Programa

16h30 Benvinguda i Presentació del Projecte

Objectius i Dinàmica de la Reunió del GT Projecte Racionalització Horària a càrrec de Maribel Rosselló, Vra. Ordenació Acadèmica.

16h45 La Reforma Horària a Catalunya

Elements clau i Experiències Inspiradores a càrrec de Fabián Mohedano, Vra. Ordenació Acadèmica.

17h15 Debat. "I com ho traslladem a la UPC?"

A.- Per què a la UPC?

B.- Com a la UPC? Accions (pluja d'idees)

18h00 Conclusions

Direcció i coordinació:
Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica
Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats (GSIO)