DigiEduHack, hackaton en clau educativa

• DigiEduHack, hackaton en clau educativa
  • 2019-10-03T09:00:00+02:00
  • 2019-10-04T11:00:00+02:00
  • El repte a la seu de Barcelona acollirà a unes 50 persones que competiran desenvolupant solucions per tal de fomentar els estudis tècnics i tecnològics entre les dones, especialment en l'àrea de la informàtica. La hackaton educativa està adreçada a professorat, educadors i educadores, estudiantat, investigadors i investigadores. Aquesta iniciativa del Pla d'Acció d’Educació Digital que recolça la comissió europea està liderada per la EIT Climate-KIC i la coordina l’inLab FIB juntament amb la universitat finlandesa d’Aalto.

03/10/2019 a 09:00 fins a 04/10/2019 a 11:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Campus Nord, UPC