• Xarxes de solidaritat per millorar els mecanismes de prevenció, acció i suport contra l'assetjament sexual
  • 2022-09-22T10:00:00+02:00
  • 2022-09-22T23:59:59+02:00
  • T'esperem a la conferència per a conèixer el context de les violències masclistes.

22/09/2022 des de 10:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Sala d'Actes de la FIB

La UPC vol aconseguir que l’entorn universitari sigui segur i respectuós amb les persones.

L’assetjament sexual i/o per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere no es pot permetre ni tolerar sota cap circumstància als espais universitaris. Aquesta conferència s'emmarca en la col:laboració UPC i BSC dins de l'àmbit d'igualtat, i ajudarà a sensibilitzar la nostra comunitat universitària.

Benvinguda institucional,

Josefina Antonijuan. Vicerectora de Responsabilitat Social i igualtat de la UPC.
Josep Maria Martorell. Director associat del BSC.

Conferència

Ana Vidu. Investigadora postdoc Marie Curie, Universitat de Berkley, California

• L'assetjament sexual a l'agenda de les grans empreses
  • L'assetjament laboral i la seva vinculació amb la salut física i mental