25N UPC

Digues PROU! Vine a posar fre a les violències masclistes el 25 de novembre davant de la Biblioteca Gabriel Ferrate.

25/11/2022 de 12:00 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC100)

Plaça Constel·lacions, Campus Nord, BRGF

Nom de contacte

Acte institucional #25NUPC

El 25 de novembre de cada any se celebra el Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones i està reconegut per l'Organització de les Nacions Unides (ONU). La violència contra les dones es pot presentar en diferents àmbits: físic, sexual, psicològic i econòmic.

25/11/2022, Biblioteca Rector Gabriel Ferraté, Campus Nord.

Conduirà l'acte Carme Fenoll, directora de l'Àrea de Cultura i Comunitat de la UPC.

Davant de la porta de la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté, plaça Constel·lacions:

12h. Minut de silenci

12.05h. Salutació i lectura del Manifest 25N de la comissió Dones i Ciència del CIC, per part del rector Daniel Crespo i de membres del consell d'Estudiantat i delegacións d'estudiantat (DAT i DAEC).

L'acte continuarà a la planta 0 de la mateixa biblioteca:

12.10h.  Eines d'intervenció per a l'erradicació de la violència contra les dones a la UPC: recursos, novetats i experiències.  A càrrec de la vicerectora Josefina Antonijuan i membres del Consell d'Estudiantat de la UPC.

12.25h. Per una universitat lliure de violència mascliste a càrrec de  la psicòloga Aina Troncoso

12.50h. Concert del grup musical l'Arannà

13.15h. Cartell conjunt 'No a la Violència de gènere' i Refrigeri