Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • La Facultat de Matemàtiques i Estadística acollirà la taula rodona i debat: Dones i Matemàtiques, promoguda des de la Comissió Mujeres y Matemáticas de la Real Sociedad Matemática Española (RSME). L'activitat tindrà lloc a la sala de Juntes de l'FME el dimecres 11 de març a les 12.15 h., en la setmana de celebracions del Dia Internacional de la Dona Treballadora.

• La Universitat de València acollirà la VII Trobada d'Unitats d'Igualtat de gènere de les universitats d'Espanya

• El 8 de juliol de 2014, com a cloenda d'aquesta primera edició, us convidem a participar en el Workshop M2m: Suma i segueix.

• Xarxa de mentoria que promou el desenvolupament de les capacitats individuals de lideratge de les dones.

• Espai d'intercanvi d' experiències i coneixements entre empreses i altres entitats per a impulsar la implantació de mesures i plans d'igualtat