Programa de Mentoria M2m

Xarxa de mentoria que promou el desenvolupament de les capacitats individuals de lideratge de les dones.

El programa de Mentoria M2m, impulsat pel vicerectorat de Comunitat, Acció Social i Sostenibilitat de la UPC, té com a objectiu treballar per la igualtat efectiva de les estudiantes UPC (doctorat i màster) en la seva projecció professional.

Es tracta d’un projecte coordinat per UPCAlumni (Club de Dones Politècniques), el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats (GSIO) i per membres dels col·lectius de Personal Docent i Investigador, Personal d'Administració i Serveis i Estudiantat de la UPC. Compta amb el suport de l’Escola de Doctorat de la UPC i de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UPC.

La prova pilot M2m, edició 2013/2014, es va iniciar a l’octubre de 2013 i finalitzarà aquest mes de juliol de 2014. El 8 de juliol de 2014, com a cloenda d’aquesta primera edició, us convidem a participar en el Workshop M2m: Suma i segueix.