El que no t’expliquen

07/03/2017

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) uneixen forces per conscienciar sobre la manca de dones en els estudis d’Informàtica.

Les dues universitats produeixen el vídeo 'El que no t’expliquen', en el qual adverteixen de la poca presència de dones en aquestes titulacions. Es presenta quan falta mig any exacte per al Celebration of Women in Computing: womENcourage, que reunirà universitàries informàtiques de tot el món a la UPC. Una recerca de sis anys del grup de recerca Gènere i TIC de l’IN3-UOC conclou que les noies infravaloren i els nois sobrevaloren les seves capacitats en tecnologia i matemàtiques.

Llegeix la noticia
La UPC impulsa un nou pla d’igualtat de gènere per al 2016-2020

Altres actes amb motiu del dia de la dona treballadora:
Arquitectura, té nom de dona. dijous 9 de març a les 12h a la Sala de Graus ETSAB
Taula rodona: El sostre de vidre i la necessitat de mesures d'acció afirmativ. dijous 23 de març a les 12h a la sala d'actes de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME)