Girls in ICT day 2019

Iniciativa internacional que cerca crear un entorn global que apoderi i encoratgi les noies a plantejar-se carreres en TIC.

El Girls in ICT Day es celebra cada any el quart dijous del mes d’abril. Les organitzacions (empreses, universitats i centres educatius principalment) organitzen els seus propis esdeveniments amb l’objectiu d’informar i educar, però sense obviar que el Girls in ICT Day és també un dia de celebració en el qual les dones podran experimentar les possibilitats presents i futures que el sector TIC ofereix.

Girls in ICT Day a la UPC

El Girls in ICT day a la UPC  posa l’accent en accions orientades a atraure talent femení als estudis TIC, posant en valor el treball de les dones en la ciència i l’enginyeria i apropant els estudis TIC a les dones joves.

Programa d'activitats a centres docents de la UPC

Els centres docents de la UPC que s'adhereixen a Girls in ICT day han dissenyat tallers i xerrades adreçades a alumnat de secundària i batxillerat. Per saber-ne més sobre les activitats organitzades dins del Girls in ICT day UPC 2019 i formalitzar inscripcions, consulteu el programa d'activitats.