10 mesos contra els micromasclismes a la UPC

Campanya de sensibilització de Responsables d'Igualtat dels centres docents de la UPC. Iniciada al mes de novembre de 2018, durada de 10 mesos.

Micromasclismes. Què fer quan detectem micromasclismes?

A la reunió de responsables d’igualtat del 31 d'octubre de 2018 es va realitzar el monogràfic: Micromasclismes. Què fer quan detectem micromasclismes? Es va acordar fer una campanya de sensibilització rotativa i mensual.

Cada mes un centre docent UPC tria un recurs existent, fa difusió del recurs al seu portal web sota un lema o títol, i la resta de centres docents secundaran la iniciativa.

Gener. Departament de Tecnologia de la Arquitectura

Desembre. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)

iceberg-violencia-genero.jpg

Novembre. Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC)