Girls in ICT Day a la UPC

Iniciativa internacional que cerca crear un entorn global que apoderi i encoratgi les noies a plantejar-se carreres TIC. La UPC se suma el dia 26 d'abril i els dies 3 i 17 de maig de 2018.

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se suma, el dia 26 d'abril i els dies 3 i 17 de maig de 2018, a la iniciativa internacional ‘Girls in ICT Day’, organitzant activitats per apropar el món de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a les noies.

Els centres docents de la UPC que s'adhereixen a Girls in ICT day han dissenyat tallers i xerrades adreçades a alumnat de secundària i batxillerat als Campus Nord, a Barcelona; del Baix Llobregat, a Castelldefels; de Vilanova i la Geltrú, i de Manresa.

Consulta el programa i formalitza la inscripció
Programa d'activitats organitzades dins del Girls in ICT day UPC 2018