Sou a: Inici / Notícies / II Jornada Dones, Ciència i Tecnologia – WSCITECH22

II Jornada Dones, Ciència i Tecnologia – WSCITECH22

L'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacials i Audiovisuals de Terrassa (ESEIAAT-UPC) col·labora amb l'Ajuntament de Terrassa en l'organització de la jornada la JORNADA WSCITECH22.
II Jornada Dones, Ciència i Tecnologia – WSCITECH22

L'Ajuntament de Terrassa, en col·laboració amb l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacials i Audiovisuals de Terrassa (ESEIAAT-UPC), l'Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT), la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat i la Societat Catalana de Tecnologia, organitza la jornada la JORNADA WSCITECH22.

L'objectiu de la Jornada és preparar i assentar les bases de la 3a edició del Congrés Dones, Ciència i Tecnologia - WSCITECH 2023, amb la voluntat de fomentar les vocacions científiques entre les noies, posar en valor les aportacions de dones que treballen en diferents disciplines i integrar la perspectiva de gènere en totes les esferes de l'àmbit acadèmic i educatiu.

El fil conductor d'enguany és La Dona i l'ESPAI, entenent el terme "espai" des de les seves múltiples accepcions i, per tant, analitzant la relació entre dona i espai des dels 3 àmbits en què s'estructura el congrés.

Data: 4/03/2022, de 9h30 a 12h45.

Lloc: presencial a la sala d'actes del Vapor Universitari (C/Colom 114) i retransmissió en streaming pel canal YouTube de l'Ajuntament de Terrassa.

Inscripcions: a través del següent formulari.

Informació addicional: https://www.terrassa.cat/wscitech22-jornada