Guia LGTBI (maig 2018)

Imatge Guia LGTBI (maig 2018)

Consulta la guia per a la incorporació de la diversitat sexual i de gènere a les universitats catalanes que facilita eines a tots els actors de l'administració universitària per tal de traduir en accions concretes allò que la Llei disposa.
Veure la guia

Silvia Gómez Castán
Gabinet d'Innovació i Comunitat

Oficina d'Igualtat
Plaça Eusebi Güell, 6-8
Edifici Vèrtex. 2n pis
Email: Oficina.igualtat@upc.edu

Responsables d'igualtat dels Centres docents
Consulta qui és el contacte al teu centre.

Comunitat trans a la UPC

igualtat_ transsexualitat_home .png

La UPC, mitjançant el Procediment canvi de nom persones trans de la comunitat UPC, es dota de l’instrument per faciliar i regular els requisits necessaris per normalitzar la casuística de les persones de la comunitat trans de la UPC.

El procediment inclou el canvi de nom d'ús comú (sense implicació legal) i el canvi de nom d'ús legal (quan la persona interessada està en possessió de DNI actualitzat).

Canvi de nom legal

Objectiu
Fer efectiu el canvi de nom legal i sexe a les persones de la comunitat UPC que ja estan en disposició de DNI actualitzat, a petició de la persona interessada.

Què haig de fer? contactar amb Oficina.igualtat@upc.edu. Telefòn 93 4137155

Catàleg Prestacions canvi de nom legal

TipologiaCol·lectiu UPC
Títols acadèmics Estudiantat, antic estudiantat
Expedient acadèmic Estudiantat
Carnet UPC i fotografia PDI, PAS, Estudiantat
Directori UPC (intranet UPC, sistemes que utilitzin el directori UPC i correu electrònic)
Catàleg personalitzat segons les necessitats i possibilitats de la persona interessada
PDI, PAS

Canvi de nom d’ús comú

Objectiu
Facilitar a la persona interessada la seva normalització en l’activitat que realitza a la UPC en tant no tingui DNI actualitzat. Implica la utilització d’un àlies o sobrenom  que substitueix el seu nom legal en tot allò que no tingui implicacions legals a la UPC, però no implica canvi de nom legal a la documentació.

Que haig de fer?
Contactar amb Oficina.igualtat@upc.edu. Telèfon 93 4137155

Catàleg Prestacions canvi de nom d’ús comú

El canvi de nom d’ús comú te efectes únicament a nivell d’àlies o sobrenom.

TipologiaCol·lectiu UPC
Correu electrònic Estudiantat
Nom d’usuari (Atenea, llistats de classe) Estudiantat
Carnet UPC i fotografia PDI, PAS, Estudiantat